Photo: cnn.com

CNN later removed the article.

Three staff members of CNN, resigned in the Wake of the scandal article on the relationship of the staff of the President of Donald trump and his adviser Anthony of Scaramucci with the Russian Fund of direct investment FUND. According to CNN, the resignation of Thomas Frank, Eric Lichtblau and Lex Haris.

“After the removal of the stories published on CNN.com the channel has accepted the resignation of employees who had a relation to the publication of history”, – stated in the message channel.

Earlier, CNN, citing an unnamed source in the U.S. Congress announced that the us Senate conducts an investigation into the alleged relations team trump with the Russian direct investment Fund (RDIF). It was about the meeting of its head Kirill Dmitriev of Scaramucci “four days before the inauguration of the President of the United States” in January . The meeting supposedly took place at the world economic forum in Davos.

In an email to CNN of Scaramucci wrote: “Dmitriev came to the restaurant to say Hello. I was friendly with him. Nothing more.” Also emphasizes that in previous years he also met with Dmitriev in Davos.

CNN later removed the article, and by going to it there was a note: “History does not meet the editorial standards of CNN, it was removed. Links to material not working. CNN apologizes Mr. Scaramucci”.

We will note, earlier trump on Twitter demanded an apology from those who accuse him of “collusion” with Russia.